پروتئینوری می تواند باعث تورم؟
نوشته شده توسط : rshaole

پروتئینوری می تواند باعث تورمپروتئینوری می تواند باعث تورم؟

پروتئینوری می تواند باعث تورم؟ بسیاری از مردم این سوال را بپرسید. چرا که بسیاری از بیماران با بیماری کلیوی پس از ادم پروتئینوری علائم ظاهر می شود.

ارتباط بین آنها چیست؟

بعد، ما شما را در جزئیات ارتباط بین پروتئین و ادم معرفی، من امیدوارم که آن می تواند به شما کمک کند. اگر شما نمی فهمید، شما می توانید دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید.

با توجه به مطالعات، پروتئینوری می تواند باعث تورم. به علت تورم؟ تجزیه و تحلیل زیر در نظر بگیرید.

1. پروتئینوری باعث کاهش آلبومین، به طوری که فشار اسمزی کلوئیدی پلاسما کاهش می یابد. پس از نفروپاتی، اجزای پروتئینی از خون از بیماران خواهد شد از طریق کلیه ها از آسیب دفع می شود. پس از از دست مقدار زیادی پروتئین، بدن بالانس منفی نیتروژن، و hypoproteinemia تشکیل شد. Hypoproteinemia منجر به نارسایی کلیوی در بیماران مبتلا به فشار اسمزی کلوئیدی پلاسما را کاهش داده، در نتیجه، در میان بیماران مبتلا به فشار خون بالا کلیه خواهد شد با آب داخل عروقی حرکت مایع میان بافتی، در نتیجه تورم رخ داده است.

2. سازند پروتئینوری کاهش حجم موثر خون، پس از ظهور از بیماران پروتئینوری خواهد hypoproteinemia بدن دریافت نتیجه حجم خون موثر می تواند به شدت کاهش می یابد. مغز انسان هیپوولمی دریافت سیگنال، بیمار شروع به رنین - آنژیوتانسین - آلدوسترون سیستم (سیستم RAS)، خواهد بازجذب سدیم و آب را افزایش دهد. از سوی دیگر، سیگنال ارسال شده توسط کلیه انتشار سدیم را کاهش دهد. دو جنبه با هم تحت تاثیر بیماران به نظر می رسد احتباس آب N سدیم. در پایان آن به تورم های بدن می شود.

بنابراین شما باید یک درک عمومی، اگر شما یک بیمار از بیماری های کلیوی در حال حاضر است نشانه ای از پروتئین، باید بی درنگ درمان می شود. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: پروتئینوری,ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: